basenlisette-srilanka.reismee.nl

Paradise

Best chill de Malediven! Alles wat je uit de reisboeken kent is dit keer ook echt waar: Eindeloze witte zandstranden, helder blauwe zee, mooi gekleurd koraal, palmbomen en heel veel eilandjes! De afgelopen dagen hebben we heerlijk gedoken, op het strand gelegen, gesnorkeld en veeeeeel te veel gegeten (ff de all inclusive eruit gegeten natuurlijk), Het duiken en snorkelen is hier heel gaaf, maar ook heel verschrikkelijk duur, dus we hebben het bij 2 duiken en wat gesnorkel gehouden. Het doel was om manta's te spotten en dat is zowaar gelukt! Wat een super gave en grote beesten! Ook hebben we haaien, sting rays, schildpadden, enorme napoleon vissen en happende murenen gezien:) Er lopen hier veel honeymooners, maar ook hele families met kleine kinderen. Het eilandje en het kuredu resort zijn relatief groot en er is ook veel leuks te doen.bAls je echt rustig en afgelegen zoekt ben je hier niet helemaal aan het juiste adres, maar voor ons nu dus helemaal goed. We staan nu op het punt weer het watervliegtuig in te stappen naar Malé. Van Malé vliegen we in een klein uurtje weer terug naar Colombo waar we morgen nog een dagje hebben om wat rond te shoppen:) Daarna is het feestje afgelopen en moeten we weer terug naar huis. Ps: kan iedereen die GJ's nummer heeft hem even herinneren dat hij ons zaterdag in Dusseldorf op komt halen....

Tamara

Super gaaf zeg daar! Lekker om chillend af te sluiten. Een van die honeymoonersetjes ken ik. Mijn zus haar zwager en schoonzus (waarover ik bas heb verteld) zijn gisteren getrouwd op Kuredu resort. Wel super toevallig. Geniet nog effe de laatste dagen. Bas jij succes maandag! Ik ga lekker chillen op Kos en zie je over 2 weken.

Tamara d

Gj is op de hoogte :-)) ik stuur m de deur uit overmorgen. Hoe laat landen jullie? Geniet nog heeel even. Dikke kus

Lisette aan Tamara's;)

Haha idd heel toevallig! Het was heerlijk, nu zijn we in Colombo en Bas heeft buikgriep/iets verkeerds gegeten en ligt ziekjes op bed:( Gelukkig zitten we in een fijn guesthouse.

Morgen komen we om 13.40 aan als alles goed gaat:) Super als je GJ optijd de deur uit wilt sturen haha! Ons vluchtnummer zal ik nog even sturen, just in case!